نظرسنجی هفته
ترید در فارکس یا کریپتو؟!

2 سال پیش

طلا فقط بای داره! چطور سوار روند بشیم 45M

از وقتی که جنگ شد مشخص بود که طلا میره بالا، حتی بعد از گپی که داشتیم بارها فرصت داده تا سوار روند بشیم، هنوز هم فرصت هست و دقیقا جاهایی که فکر میکنید بایرهای جدید استاپ هاشون رو قرار میدن، اوردر بکارید تا سوار روند صعودی طلا بشید! به همین راحتی پرسود باشید 🚀
هشتگ‌ها:
تو هم فکر میکنی طلا فقط بای داره؟
دیدگاه کاربران (2)
  1. arash
    2    0
    آرش انوشه
    تحلیل‌گر

    9 آبان 1402 23:06

    نتیجه ترید طبق همین تحلیل
    پاسخ‌ها: 0
  2. reza_ebr
    2    0
    reza ebrahimi
    Pro

    9 آبان 1402 22:45

    کاملا موافقم 🚀
    پاسخ‌ها: 0
پیام سیستم
برای ارسال دیدگاه، باید در سایت عضو شوید.
موارد مشابه
linda
لینداPro
موقعیت خوب برای شورت طلا

پس از انجام یک حرکت ضربه ای در مقاومت، بازار قبل از تشکیل یک سطح دوگانه و یک واگرایی در نوسان بود. من فکر می کنم...

alirexarz
alirezaPro
تحلیل امروز طلا اسکلپ و بلند مدت طبق سخنرانی پاول

با توجه به تحلیل قبلی . مارکت طبق انتظار من حرکت کرد و الان در محدوده ی تصمیم گیری برای ریزش یا رالی بعدی میباشد،...