نظرسنجی هفته
ترید در فارکس یا کریپتو؟!

3 سال پیش

ادامه حرکت طلا 3 دقیقه اسکلپ 3M

alireza
alirezaPro
با توجه به حرکت های قبلی مارکت من دیدم کلا نزولی هست به طلا و بالاتر محدوده ی مهمی نمیبینم دو سناریو شورت برای طلا هست که به نظرم حرکت قرمز محتمل تر هستش ولی حرکت آبی هم گرفتنی هست برای شورت در کل محدوده ی قرمز رنگ اهمیت زیادی داره مخصوصا وقتی مارکت محدوده ی لیکوییدی ای مثل بیضی نارنجی درست میکنه (این حرکت شارپ رو به پایین هم آپلود کرده بودم که متاسفانه در سایت آپلود نشد)
هشتگ‌ها:
دیدگاه کاربران (2)
  1. hadi
    1    0
    هادی صبوری

    11 خرداد 1402 21:55

    خیلی بد رفت بالا انس امروز
    من میگم روند صعودی هست توی تمام تایم های بالا ولی خب همیشه تغییر روند از تایم کوچیک شروع میشه
    پاسخ‌ها: 1
    1. alirexarz
      3    0
      alireza
      تحلیل‌گر

      12 خرداد 1402 00:24

      اره بالاتر ازچیزی که تصور میشد زد ولی من هنوز پوزیشنام بازه و دیدم هنوز نزولیه
پیام سیستم
برای ارسال دیدگاه، باید در سایت عضو شوید.
موارد مشابه
arash
آرش انوشه
شروع ریزش طلا یا شکست سقف قبلی؟

محدوده 2002 تا 2005 جایی هست که به فکر سل هستیم و انتظار میره مرحله اول تا 1960 پایین بده و بعد از اون دوباره...

arash
آرش انوشه
نیاز به نقدینگی بیشتر برای حرکت طلا

طلا رسیده به جایی که توی بازه بزرگی رنج بزنه و با یه بالا دادن یا یه پایین دادن نقدینگی لازم رو بدست بیاره برای...