نظرسنجی هفته
ترید در فارکس یا کریپتو؟!

3 سال پیش

ادامه ریزش طلا تا 1920 4H

تحلیل‌های من سیگنال نیستند خب توی تحلیل قبلی گفتیم از 1960 ~ 1965 ریزش اتفاق میوفته که یه بالایی اونجا داد (شبیه هانت بود) و ریزش اتفاق افتاد. حالا انتظار دارم تا 1930 ~ 1935 بیاد و بره بالا دوباره سراغ ناحیه 1950 و 1960 که اونجا مشخص بشه ریزش رو میخواد بیشتر ادامه بده یا توانایی شکست کانال روزانه رو نداره! پرسود باشید 🚀
هشتگ‌ها:
دیدگاه کاربران (6)
  1. arash
    1    0
    آرش انوشه
    تحلیل‌گر

    9 خرداد 1402 14:57

    نتیجه این تحلیل در مطلب جدیدم ارسال کردم:
    https://megaforex.ir/?newsid=54
    پاسخ‌ها: 0
  2. arash
    3    0
    آرش انوشه
    تحلیل‌گر

    8 خرداد 1402 23:18

    bahar96,
    توی تصویری که گذاشتم نه، منتظر کمی پایین تر هستم
    پاسخ‌ها: 1
    1. hadi
      1    0
      هادی صبوری

      9 خرداد 1402 02:09

      داداش نمیشه تحلیل گذاشت چک میکنی
      1. arash
        1    0
        آرش انوشه
        تحلیل‌گر

        9 خرداد 1402 12:47

        دیشب سرور جدید گرفتیم برای سایت، الان اوکی شده
  3. bahar96
    2    1
    بهار

    6 خرداد 1402 03:08

    arash,
    اوردر شما فعال نشده؟
    پاسخ‌ها: 0
  4. arash
    4    0
    آرش انوشه
    تحلیل‌گر

    5 خرداد 1402 14:40

    حرکت رو به بالا تقریبا از همون محدوده 1935 که داخل همین تحلیل گفته شده شروع شده:
    پاسخ‌ها: 0
پیام سیستم
برای ارسال دیدگاه، باید در سایت عضو شوید.
موارد مشابه
linda
لینداPro
خروج طلا از رنج و احتمال تاثیر اخبار

طلا در طول هفته معاملاتی به میزان قابل توجهی کاهش یافت و از پایین ترین سطح کندل هفته قبل عبور کرد. نتیجه نهایی این...

linda
لینداPro
احتمال یک هفته صعودی برای طلا

بازار طلا قبل از اینکه نشانه هایی از قدرت نشان دهد، یک هفته کاهش شدید داشت. به نظر می رسد قیمت در یک محدوده گیر...