نظرسنجی هفته
ترید در فارکس یا کریپتو؟!

3 سال پیش

شروع ریزش طلا یا شکست سقف قبلی؟ 4H

محدوده 2002 تا 2005 جایی هست که به فکر سل هستیم و انتظار میره مرحله اول تا 1960 پایین بده و بعد از اون دوباره بالایی بده و بریم برای 1950 که اوردربلاک داریم اونجا برای پوزیشن لانگ که به وقتش تحلیل و محدوده دقیقشو توی سایت قرار میدم. اگه نظری دارید حتما توی کامنت‌ها بنویسید. پرسود باشید 🚀
هشتگ‌ها:
دیدگاه کاربران (1)
  1. arash
    4    2
    آرش انوشه
    تحلیل‌گر

    24 اردیبهشت 1402 16:52

    این برای تست نظرات سایت ارسال میشه!
    پاسخ‌ها: 0
پیام سیستم
برای ارسال دیدگاه، باید در سایت عضو شوید.
موارد مشابه
arash
آرش انوشه
خرید طلا در کف‌های پایین‌تر

طلا قطعا از 2010 و 2013 ریزش خواهد داشت به تارگت کف های پایین تر که درواقع فرصتی خواهند بود برای خرید طلا! محدوده...

linda
لینداPro
احتمال یک هفته صعودی برای طلا

بازار طلا قبل از اینکه نشانه هایی از قدرت نشان دهد، یک هفته کاهش شدید داشت. به نظر می رسد قیمت در یک محدوده گیر...