نظرسنجی هفته
ترید در فارکس یا کریپتو؟!

3 سال پیش

شروع ریزش طلا یا شکست سقف قبلی؟ 4H

محدوده 2002 تا 2005 جایی هست که به فکر سل هستیم و انتظار میره مرحله اول تا 1960 پایین بده و بعد از اون دوباره بالایی بده و بریم برای 1950 که اوردربلاک داریم اونجا برای پوزیشن لانگ که به وقتش تحلیل و محدوده دقیقشو توی سایت قرار میدم. اگه نظری دارید حتما توی کامنت‌ها بنویسید. پرسود باشید 🚀
هشتگ‌ها:
دیدگاه کاربران (1)
  1. arash
    4    2
    آرش انوشه
    تحلیل‌گر

    24 اردیبهشت 1402 16:52

    این برای تست نظرات سایت ارسال میشه!
    پاسخ‌ها: 0
پیام سیستم
برای ارسال دیدگاه، باید در سایت عضو شوید.
موارد مشابه
linda
لینداPro
پولبک طلا و نشانه‌های روند صعودی

بازار طلا نتوانست در سطح پایینی به روز شود و در دبل تاچی که به یک کف داشت حمایت جدیدی را تشکیل داد. خریدارها قیمت...

hadi
هادی صبوری
محکوم به سقوط به 1940 و 1930

طلا چه بخواد بالا بره چه پایین یعنی چه روند کلی نزولی چه صعودی باید یک سر به 1940 و 1930 بزنه. صد البته که این...